2010. július 21., szerda

Ha én angyal volnék


Ha én angyal volnék, óvón hozzád szállnék.
Minden lépésedre egyenként vigyáznék.
Vigyáznék álmodra, lennék védangyalod.
Bizonyságot adnék, hogy én angyal vagyok!
Szerencsecsillagod keresném az égen.
Jobb lenne a sorsod, sokkal jobb, mint régen!
Boldogságot szőnék, szálait találva...
Szerelem, barátság, így járnék nyomába.
Ha én angyal volnék,sokszor becéznélek.
Megvigasztalnálak, minden percben téged.
Simogatnám hajad, csókolnám orcádat.
Hogy mindig mosolyogj, kerüljön a bánat!
Ha én angyal volnék vigyáznék kedvedre.
Ha könnyre is fakadsz, csak örömkönnyekre!
Mutatkoznék neked, adnék sok találkát.
Ne csak hidd, de tudjad, egy angyal vigyáz rád!
Ha én angyal volnék, vágynék rád oly nagyon.
Hogy angyallá tennélek, s te lennél angyalom!

Nincsenek megjegyzések: