2010. március 9., kedd

Ott leszek..


Ha egy nap megint elfog az érzés,ha kevés a válasz, több a kérdés,Amikor csak zenélnél, vagy írnál,Azt érzed, most jobb lenne, ha sírnál.Gondolj arra én ott vagyok veled,Én vagyok most is a másik feled.Letörlöm tisztán hulló könnyeid,Vigasztallak, olvasom könyveid.Ott csücsülök az ágyadon Veled,Mosolygok Rád és fogom a kezed.Elmondhatod, hogy most éppen mi bánt,Szeretném, hogy ne érezd a magányt!Veled leszek mindig, itt vagy messzebb,Veled, ha rossz az élet, vagy ha szebb,Most, Mindig és Örökké egy dalban,A zongorán egy eltévedt hangban.A sorok között, amiket írtam,A könnyekben, amiket én sírtam,A levegőben szállok melletted,A hangom is szól valahol benned.A lila betűkben a zöld után,Mikor más egy síróra néz bután,Ha nem hallgatnak meg és sír a lelked,Ott leszek Veled és átölellek!

Nincsenek megjegyzések: