2010. május 29., szombat

Sütő Barnabás Egy igaz barát

Hogyha téged nagy öröm ért
És felvidult újra lelked
Eljöttem én a kedvedért
És együtt örültem véled

De ha bánatos lesz szíved
És a fájdalmad feléled
Én leszek ott újra néked
Hogy, vigasztaljalak téged

Ha megkapod, mire vágytál
És már új célok vezetnek
Nekem mindent elmondhatnál
Akkor is, ha más nem ért meg

Hogyha olyan bűnt követsz el
Ami megbocsájthatatlan
Én akkor is ott leszek majd
Foghatod a kezem bátran

Nem érdekel, mit csináltál,
Hisz jól tudom, már megbántad
Ha mindenki kővel dobál
Én mégis karomba zárlak

Hogyha néha rossz napod van
De nekem sem ,,úgy jött össze"
Én félre húzódok inkább
Csak tombold ki magadat, te

Mert utána tudom belül
Elcsitul a vihar benned
Az arcodra mosoly derül
S kinyílik újra a lelked

Türelmesen kivárom én
És ha kérded, mért csinálom,
Nem tudom, csak annyit mondok
Te vagy a legjobb barátom.

Nincsenek megjegyzések: